Tro eller inte tro!!

Såg ett filmklipp på facebook idag som gjorde mig lite upprörd, det var en mamma som sa till sitt barn att säga "I love Jesus"

VARFÖR?

Barnet i fråga fattar inte vad han säger, det är som Niklas frågade Melwin om han ville bli storebror först sa han nej och sen ja.

Men varför sitta och säga till sitt barn att säga så? Ska man inte få tro på det man vill?

Visst man kan tror på Jesus men då ska man själv vilja det, inte att någon ska trycka in det i skallen på en sen man är liten. Visst mamma och pappa har ju pratar om Jesus det har man i skolan med. Men inte tror jag på det.

Jag hoppas verkligen att detta barn kommer att få välja själv var hon/han vill tro på...

Kommentarer
Postat av: EMMYS STREET!

Sweet cheyen!

Jag rider också, sjukt bra!



Du kommer älska min blogg.

100% pure truth!

2011-01-11 @ 13:30:14
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0