Snart hela 2 år

Tro det eller ej, det är snart 2 år sen jag börja skiva min blogg och Melwin fyller snart 2 år.
Vart har tiden tagit vägen?

Melwin har börjat prata massor nu, och han har fått ett JÄVLA humör. Det är så att jag vill slänga han i väggen ibland. Men det är bara till att bita ihop och inte ge sig, för här är det jag som bestämmer. Melwin är en problem lösare ut i fingerspetsarna, han löser allt. På våra kökslådor så hantagen där är precis som en stege, så vem klättrar upp där och äter lite kex i skåpen? Eller sätter igång kranen och dricker lite vatten? Eller så öppnar man kylen och hittar något gott där. Varför inte ta på sig skorna och öppna dörren och gå ut i pjamas när det är 20 minus ute och sen VÄGRA gå in. Nä den hära lilla busen har mer skit för sig än någon annan.

Det går jätte bra på dagis, han älskar att vara där. Han blir jätte sur när jag kommer och ska hämta han. Han ska inte med hem. Det är jätte skönt att det är så, tänkt om han hade varit jätte arg när jag lämna han. När N hämtar han så ska han snabbt på med kläderna och gå så fort han kan. Men det är ju bara pappa som gäller!

Sitter och planerar hans 2 års kalas för fullt, det kommer bli ett toppen kalas. Efter som han inte hade något ett års kalas för det var snöstorm den dagen så får han ha ett toppen 2 års kalas, och nu är han liter mer med och fattar mer. Nä det kommer att bli toppen. N blir ju 25 år 3 dagar innan, men han ska ha 25 års fest till sommaren. Då blir det livat i trädgården! Haha... Så jag får väl börja planera det så smått... Tänkte ha något tema men vet inte vad, ni kanske har något förslag?



Det lilla livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slänga han i väggen HAHAHAHA, nu blir det skriverier Lee ;) Men det är väl de som är meningen? Du är rolig du haha

2011-01-07 @ 09:56:47
Postat av: Anonym

Ja,vem har inte velat slänga sin unge i väggen ibland,alla föräldrar skulle jag tro.

kram du härliga ärliga tjej.

2011-01-07 @ 10:12:42
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Sv: Vilken mamma eller pappa har inte tänkt så någon gång? Men det är en sak att tänka och att göra.Jag skulle ju inte precis göra det. Det är ju mer ett utrtyck...

2011-01-07 @ 10:38:02
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis,de som verkligen skulle kunna göra det,skulle aldrig våga säga det.

2011-01-07 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0