Nu kommer Niklas att bli tuffare än vanligt!



Vet en som kommer att skryta om dettta lääääääääääänge.

Petra jag gör inget :O
För typ 1 år sen var han en helt annan människa. Han var fett, så fett så att han såg sjuk ut. Jag sa till han att det kommer att straffa han när han blir äldre, och han kommer kanske att dö tidigar än vad han hade behöft när han är smal. Jag tror att han tog åt sig det och börja dricka nutrilette. Det är ju perfekt att ha med sig i lastbilen, bara att skaka om. Innan så åt han inte på 12-13 timmar när han sitter och kör i Tyskland men nu dricker han var 4 timme och äter när han kommer på båten, typ korv och pommes. Jag ÖNSKAR att jag också hade varit så duktig och fixat att sköta det med att banta. På ett år han han gått ner 30 kg. Och nu kommer han i MINA tajta jeans, SJUKT!

Och nu solar han solarium köper massor av nya kläder, går till frisören, färgar håret, jag plockar hans ögonbryn, han tränar. Ja snart kommer det väl bara att han ska börja vaxa bröstet med! Haha...

Han har äntligen fått bra självförtroende, det är synd att säga att han hade det innan...

Det är nog bäst att hålla han i skinnen när han är ute så ingen försöker sno han! :)



Då... (örk)



Nu (olala)

Kommentarer
Postat av: Petra

jaa haha, mån tro han ska leva på de =) men får ju va snäll till "lille" Nicklas =) skoj ändå att man träffat honom från o till sen vi va små via Paulina m familj sen att ni har barn som e typ samma ålder som vår =)

2011-02-25 @ 20:29:40
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Teoastri

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-11-22 @ 13:33:00
URL: http://teoastri.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0