Nu e den här!

Idag har jag fått tillbaka min kamera, gud vad jag har saknat den! Så nu kan jag ta en massa bilder igen, perfekt nu när vi ska fixa en massa här hemma. Ska byta rum. ÄNTLIGEN har Niklas gått med på att Melwin ska ha det stora sovrumet. Som jag sa till Niklas vad finns det för medning med att vi ska ha ett jätte stort rum med en massa plats när vi bara sover där, men då mena Niklas innan att varför ska Melwin har ett stor rum, han är aldrig på sitt rum, kanske för att han inte får plats :P

Men nu ska vi iaf byta SKÖNT!

Ska måla svart i sovrummet, det ska vara mörkt där man sover då sover man bättre. Vita möbler, vita textiler, gröna blommer, och lite färg glada bilder. Tror det kommer att bli svin snyggt, kommer nog att sova som en drottning! Hehe.

Melwins rum ska bli vit, ska se om vi kan låna en over head så har jag tänkt att jag ska måla en STOR traktor på väggen till han, han kommer ju att bli överlycklig. Sen funderar jag lite på om vi ska bygga en säng till han som ser ut som en trakrot eller som en lastbil, det hade ju varit svin coolt!



Jag gillar den bilden jätte mycket, sen säger så mycket.
Den är tagen på väg ner i skogen vid Tosse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0