Handverkare måste nog gå kurs för att kunna hålla tiden...

Han skulle varit här kl 09, nu är kl 09.45 och ingen är här. Men det är det vanliga!! Våran elektriker är jätte bra på att hålla tiden kommer oftast alltid 5 min tidigare. Det är det värsta jag vet folk som inte kan hålla tiden, GRRRRR! Han ska kolla och byta kranen i köket, den gick i sönder i söndags. Jävla hus jävel som bara går i sönder hela tiden. Jag väntar bara på att spisen, kyl och frys ska ge upp. Det kommer nog snart det med. Men sen är alla vitvaror nya och det är ju typ. 15.000:- på tvättmaskin, disk och torktumlare på minder än ett år. Tänk så roligt vi kunde haft för dom pengarna. Typ en resa till Thailand, kollade reser dit igår, 4800 köpenhamn-bangkok 27 april till den 13 maj. Vadå billigt! Nä så fort jag kommer igång med mitt jobb så ska jag spara pengar. För det blir nog inte att jag köper den hästen :'( Hade det inte varit för att hon har föl så hade jag köpt henne. Men det blir så bökigt med fölet, vart man ska ha dom. Men det värsta är att hennes uppföddare vill köpa tillbaka henne.

THOMAS HANSSON: Han ska inte ha djur. För det första sköter han inte dom som han ska. Ingen hovslagare när det behövs, går alltid för länge i mellan gångerna. Han slår på hästarna när dom inte gör som han vill. Han har inte PLATS! 3st åringar i en box?? Men snälla. Jag hoppas VERKLIGEN inte att han köper henne. Han skulle inte haft några hästar överhuvudtaget. Och det säger en hel del att det har jobbat ca 50 hästskötare hos han på kanske 8 år. Normalt... Nä han är ett jävla rövhål!!!

Nä snart dags att åka till vetrinären med Texas, hoppas att det inte är något alvarligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0