Folkrace

En traditon som INTE får brytas.
Så länge jag kan minnas så har jag varit på folkrace med pappa på långfredagen.
Melwin och Sally var också med. Det gick jätte bra med Melwin i år, han tycket det var roligare.

Men var är det för nollor som är på banan? Och vad är det för dommare? Och var är det för en töns som står och håller tjuvflaggan?

När en bil voltar och lägger sig då ska man fan bryta och hjälpa den så fort som möjligt, men nä. Där står dom som att dom har skitigt i brallan, se till att hjälpa dom ut på en gående gång.

Och den tönten som håller tjuvflaggan, han fuskar var ända JÄVLA gång när det är final. Jag blir galen...

Jajaja, det gick iaf bra för dom jag känner :)



Melwin myser med sin morfar som har träffar allt för lite!



Nästa gång ska jag ha med mina kamera!



...



Frös som fan, solfrossa!



På kvällen åkte vi in en runda till Ystad! Melwin och Niklas kollar på båtarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0