Ett stort leende!

Äntligen blev jag godkänd, det har tagit en jävla tid. Varför ska det alltid fansa en massa skit i huvudet? Kan inte det som är vettigt fasna? Nu är det bara till att plugga på nästa avsnitt. För om nu Niklas ska byta bil, ska jag verkligen ha mitt körkort! För ska han ha en sådan fin bil ska jag med köra! Haha.. Han får cykla :P

Jag får damp på den kursen jag går på, fast nu har jag inte varit där på ett tag för jag har mått minder bra. Men nu är allt bra igen och jag känner livet i mig igen! Med iaf så ringde dom idag och sa att det inte var något i morgon, om jag kunde komma kl 15 på fredag, har dom glömt att jag har barn. Och det är en jävla tid kl 15 en fredag, så nä. Så nu håller jag helg!



Vi alla tre har förändrats väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0