Brudtärna & Bestman!

Som ni inte har missat så ska Annelie & Tåby gifta sig, MYCKET GILLA PÅ DET!
I tisdags så sa Annelie att hon skulle fråga mig sen sak, men att hon skulle vänta. Jävla kärring att säga A och sen inte mer. Jaja tänkte jag och muttra vidare på att jag inte fick veta. 10 min senare får jag ett sms:

Jag vet att du är nyfiken och sitter och surara
hahahahaha ring igen i stället


Jag ringde med en gång. Jag trodde först att hon skulle säga att hon var gravid, men så var det inte :(
Sen frågar hon mig om jag vill vara hennes brudtärna.

Jag bara:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Det är klart att jag vill, ja ja ja ja ja!!!!
Fick gåshud och blev jätte glad.

Jag ska inte bara vara gäst på Annelies bröllop jag ska vara hennes brudtärna!
Sååå glad såååå!!!

Efter vi hade pratar så ringde jag till Niklas med en gången gång. Men Tåby ringde och störde oss typ 3 gånger, så Niklas svara... Sen ringde jag Annelie och fråga vad Tåby ville Niklas, men inget fick jag veta.

Niklas ska vara Bestman till Tåby! Såååå roligt, Niklas blev jätte glad. Fick mess av han efter det och han skrev så här:

Ja ska man vara bestman så gäller det att komma i from och ut och springa så man e snygg på bröllopet! Var totalt mållös när han frågade mig. Fann inga ord. Vilken ÄRA :) Wiee de kommer bli så toppen bra:).

Charlotte ska också vara brudtärna till Annelie! Indra ska också vara med, och Tåbys gudbarn!

Igår var vi ute och kollade efter klänning och hitta en jätte fin på HM, så Charlotte ska testa den idag, hoppas att hon gillar den, vi kommer att bli så fina så!



Massa kärlek till VÄRLDENS bästa Annelie och Tåby <3

Kommentarer
Postat av: annelie

naaaw...hahaha vilket inlägg..hehe ja så gick det till och det kommer bli helt underbart..älskar er <3<3 puss på er

2011-04-22 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0