Svar på tal



Du är nog den dumaste människan som har skivigt här!
Det finns något som heter TRAKTAMENTE som man har när man jobbar ute, det vill säga när man inte kommer hem samma dyng igen. Och dom pengarna ska man ha till att köpa mat, gå på toa, duscha ja sånt som amn inte ha i en lastbil. Och det är skattefritt, och efter som det är SKATTEFRITT så skattar du inte för det. Och det du inte SKATTAR för räknas inte som INKOMST, därför har vi en låg avgift till dagis. FATTAR DU???

Jag söker jobb hela tiden, men det är inte så lätt att få ett. Jag tar vilkte jobb jag kan få, men finns det inga jobb kan man inte söka något. Och någon måste leva för skattepengarn! Bättre att jag gör det som är född i detta land, än andra som bara kommer hit och tror att dom kan leva gott!

OCH DU MÅSTE VARA EN FEG FAN SOM INTE VÅGAR SKRIVA VEM DU ÄR! JÄVLA SÄR!!!

Kommentarer
Postat av: malin o tuva

Du ska inte svara på allt sånt. ignorera denna människa som skriver så slutar den nog att skriva. Ta inte åt dig all skit., och pallar du inte med människan så sätt lösen på bloggen. Kram

2010-09-16 @ 05:03:11
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0