Storbloggarna

Ibland kan man undra vad dom vill få ut av det dom skiver.
Jag kan inte låta bli att läsa deras bloggar fast i bland känns det lite patetisk när jag läser dom. Men det är vuxna människor dom bråkar som fjortisar. Slås och håller på.

Kissie, hon ljuger om att hon rakat av håret, blonderat sig, fixat näsan, säger att hon ska fixa brösten igen.
Paow, känns som att hon är vilsen och försöker göra något bra. Men hon är SJUKT söt!
Amir, bögen som är sten cool. Han gillar jag!
Kenza, ass cool, gillar hennes blogg. Hon är liksom vettig.
Blondinbella, vissar att man kan göra annat än bara festa och fixa kroppen.
Jackie, Den bruden gillar jag, hon säger precis vad hon vill och känner för!

Men dom andra som bara ska kasta smuts på varandra vad är det för trams..
Den ena ska vara värre än den andra... TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: Marie-Loise

läste oxå storbloggarna innan men jag blev trött på dem faktiskt.. kan juh säga att jag håller med om att Kenza e vettig. Så om jag skulle läsa någon av dem så hade jag valt KENZA. hon verkar mest vuxen av dem och skriver bra.

2010-10-01 @ 01:40:51
URL: http://withanattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0