När man inte har rent mjöl i påsen ska man hålla flabben

Jag fattar inte hur man kan hänga ut folk på facebook när man inte själv är bättre.
Säger att man inte vill lämna sitt barn hos en människa för den pratar med folk som har haft missbruksproblem på stan. Bytar några ord med varnadra och sen är det inte mer med det. Men sen att barnets pappa har alcohol problem har visst ingen betydelse, att barnet ska växa upp i det. Och att man själv har knarkat förr i livet. Jag får inte till att hänga i hop. Jag har lämnat mitt barn till den människa som pratar med folk på stan, men vad jag kan se så mår Melwin toppen och det har aldig hänt han något. Så jag fattar inte hur man kan hänga ut någon när man inte har rent mjöl i påsen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig som vanligt Lee.. jävla dubbelmoral är vad det är!!!

2010-09-18 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0