Lite uppdatering kanske inte hade varit fel!

Jag åkte in till Ystad i torsdags, mycket trevligt!
Vi var först på lekplatsen, mamma kom och mötte oss.
Melwin gillar sin mormor.
Vi åt lite god mat.
Mamma är liet för snäll till Melwin han får göra lite som han vill.

Jag gick en sväng med Texas, det blev en ganska så rolig sväng.
När vi hade gått förbi öp skolan. Såg jag att där var två cevilare.
Tänkte bara att då måste grynningspyromanen med vara där.
Så klart det var han.
Otrevlig typ det dära, man ganska så rolig.
Han gick och gav poliserna fingret. HAHA!

När Melwin hade somnat gick jag ner till tant.
Vi satt ute ganska så länge och prata.
Där var lite andra folk med.

Sen kolla vi på en URkass film.
Satt bara och vänta på att den skulle ta slut.



Undra vad han tittar på!



Sötnosen!



Roligare att åka på de hållet!



Världens bästa mormor gungar världens bästa Melwin!



Det tycket han var jätte roligt!



<3



Melwin älskar mormors roliga tandborste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0