Jag går ut och festar för att ha kul, men det är nog inte alla som gör det!

I lördags var jag ute i svängen, Niklas var hemma med Melwin.
Vi börja i Lövestad, mycket trevligt. En lagom förfest.
Åkte redan till Björka kl 21 för att vi ville vara där i tid, men när vi kom var det jag, Sanna & Jenny och 10 småpågar på dansgolvet. Det var lite kul, men sen rulla det in en JÄVLA massa folk.

Jag givck ut för att ta en cigg, när jag kommer tillbaka sen jag att Sanna är jätte upprörd, då är det en annan brud som har prylat henne utan andleding. Vad är det för människor. Sen var det en tjej som blev puttar rakt in i ett träd för att vakterna kom med två som bråka. Tjejen la kvar på marken, vi gick fram för att hjälpa henne. Jag gick och kalla på vakterna men dom var ju helt sega i skallen. Tjejen som la på marken var medvetslös, vi gjorde allt för att få kontakt med henne, en annan ringde ambulansen. Sanna la henne i sido läge och då säger vakten till henne att man inte ska göra så, hur mycket kunde han??? Iaf så tog dom in henne.

Sev gick vi in och skulle dansa igen.
Tror du inte att det är en brud som går förbi mig och vänder sig om och smäller till mig, jag hade inte gjort ett piss. Ren reflex så sparka jag efter henne, jag är inte den som bråkar. Men man måste försvara sig. Sen trilla hon, men det kunde hon gått ha. Jävla idiot.

Men för övrigt hade jag svin kul, bästa björka!!!












Kommentarer
Postat av: Marie-Loise

gillar din frisyr lee.. Föresten vem har gjort din blogg design.. den va fin :)



och klart att man ska festa för att ha kul. :) inte för en annan anledning

2010-09-20 @ 14:21:53
URL: http://withanattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0