Vilka världsproblem vi har att lösa!

Man saknar inte kon från båset är tomt!

Det är så jävla rätt...

När Vickan bodde här nere så kanske vi prata varannan dag i typ 5 min. Men nu flera timmar om dagen. Och det är inte tyst en min. I lördags när jag var i Ystad så var jag ute och gick med hunden i stan på kvällen eller natt var det för det var typ kl 01. Iaf så hade jag Vickan i luren, eller hennes röst :P. Det gick jo en massa folk förbi hela tiden och dom gick och pratar. Vickan ville inte sitta där i norrland utan hon ville också gå på gågatan med Leesan! MEN OM 5 JÄVLAR DAGAR! Då ska vi gå där på gågatan, vi ska ut på ÄVENTYR. Jag längtar så sjukt mycket efter henne. Det ska bli så kul att träffa henne igen... 5 timmar pratar vi i lördag, men det behövdes vi hade massa världsproblem att lösa! Någon skicka konstiga mess, Niklas yrar runder i Malmö piss full, Leesan har konstiga saker för sig, Vickan gillar dass.. Ja det är bara en del av det!!!



LEESAN VS VICKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0