Sista turen med Zebra

I fredags reda jag ut 2 timmar i skogen med Zebra, USCH!
Jag böla som en gris, gör det nu med..
Det är jätte jobbigt att jag har sålt henne, men hade inget annat val.
Satt och tänkte innan att jag skulle rida ut i skogen i morgon, hade glömt att hon har åkt.

Tillbaka där vi började.
Vi skrittar runder i 2 timmar i skogen. Zebra undra nog vad jag håll på med böla som fan.
Det är jätte jobbigt att Zebra inte är min mer, jag äger inte henne mer.

På eftermiddagen var vi och lämna henne.
Nu bor hon i bollerup på en liten gård, fina hagar och masssssa gräs.
Jag får komma och rida när jag vill, och det känns jätte bra.

Hon som köpte henne är jätte trevlig och jätte rolig.
Så jag kommer nog att vara där många gånger! Hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0