Det känns...

Att det kommer att flytta in någon ny här, att det är någon ny som Melwin ska lära känna, att det är någon annan som ska ta handom mitt barn.
Bara tanken på det gör mig arg och ledsen. Inte att det ska flytta in någon annan här utan att det är någon annan som ska ta handom mitt barn. Tänk om det är en cp människa som tror att hon kan bestämma allt... För saken är den att Niklas är en TOFFEL! Det är någon annan som ska röra mitt barn, mår illa jag bara tänker på det. Usch, nä... HOPPAS inte att han träffar någon annan. Tycker ändå samtidigt synd om den människa som ska leva med han...

Melwin mitt lilla <3

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Vi hade en plan innan men sen kom det fram att han hade varit hos den Paddan i söndags med Melwin och då brast allt. Jag har ringt och sökt hjälp idag. Niklas kan lägga han när han vill det spelar ingen roll sen kör han och jobbar och det är jag som får ta det inte han. Har pratar med soc, dom säger bara att jag ska hitta en lägenhet själv.. Jag har försökt, sitter inte bara här och inte gör något...

2010-10-28 @ 20:57:09
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0