Ömhet

Det är tur att jag kan få det av Melwin. Melwin sov inne hos mig i natt, han kom in i morse. Det är så mysigt att han i sängen. Vi lå och mös tills han somna om. Melwin är minsan det bästa som har hänt mig, efter det är det Vickan! Önskar att jag kan ge hela världen till Melwin, men det kan jag inte. Jag ger han såååå mycket kärlek jag kan så ofta jag kan.

Sitter och väntar på att N ska komma hem, vi ska in till Ystad och köpa en tröja/skjorta som Melwin kan ha i morgon. Han är stor kille nu första fotograferingen på dagis. Ska lämna han redan kl 08.15 i morgon, blir att gå upp i tid! Hoppas på att jag får han i säng tidigt i kväll. Sen ska han på dagis på torsdag med, i vanliga fall går han bara mån,tis och ons. Men efter som jag ska på möte på ams i Ystad får han vara på dagis. Men det tycker han nog bara är roligt, eller jag vet att han tycker det. Han blir sur när jag hämtar han och blir jätte glad när jag lämnar han! Sötnos!



Snart ett år sen!



Han är jätte arg och ska äta upp väggen för han inte får som han vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0