Lite rörigt just nu...

Det känns lite rörigt i mitt huvud just nu... Jag vill bryta detta mönster, vill inte att det ska vara så här. Det är jobbigt, fattar inte varför det blir så i heller. Det är bara jobbigt... Men men det går väl över...

I söndags var vi på julskyltingen i Ystad. Niklas var också med, sen träffa vi Sally, Daniel, Hemi, Annelie och Tåby. Melwin fick rida på hästen på stortorget med, men han tycket inte att var så roligt som att rida på Zebra. Niklas köpte en massa lotter och han vann ett stort choklad, han var som en unge på julafton. Helt överlycklig. Melwin fick träffa tomten med, men han var lite rädd för han.



Kusinerna!



Hemi



Melwin med sin mormor!



:)



Lite roligt var det nog ändå!



Fina Tåby och Melwin!



Vilken underbar bild!!!



Barnet på julafton... HAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och Niklas hittat tillbaka till varandra?? Hoppas, hoppas!! Superskoj i så fall!! :)

2010-11-30 @ 13:43:22
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä det har vi inte gjort... Vi hittar på saker med Melwin tsm. Melwin ska ändå kunna se sina föräldrar tillsammans...

2010-11-30 @ 14:14:28
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du umgås med din syster igen? Du skriver att allt är rörigt i ditt huvud,förstår det,följer din blogg o det händer saker hela tiden,"ovän med den o den,skall flytta osv...

Menar inget illa,men gud det är klart att du blir lite förvirrad..

Hoppas att ordnar sig..

2010-11-30 @ 14:26:24
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä jag umgås inte med henne, vi träffa dom på stan. Det är väl klart att man stannar vid och pratar lite. Så pass mogen är jag. Saken är det att jag inte är oväns med någon, jo Niklas mellan varven. Annars har jag inga ovänner.



Hoppas med att det löser sig..

2010-11-30 @ 19:00:46
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför umgås du inte med din syster?

2010-12-01 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0