Fredagen hos dom bästa!

Jag och Melwin åkt i till Annelie och Tåby i fredags, ÄLSKAR att vara där. Det gör Melwin med. Han vill vara med Tåby nästa hela tiden, men nu börjar det bli att han vill vara mer med Annelie med. Vi åt god mat Annelies sås ska vi inte pratar om, SMASKEN! Det var medningen att Melwin också skulle sova hos Annelie men det sluta med att mamma tog Melwin med sig hem, hon sa att det är så mysigt att ha han där. Tycker bara att det är så roligt att Mamma och Melwin har så fihn kontakt, tänk om jag hade haft det med min mormor. Tycker det är jätte tråkigt att jag inte har det. Det blev en sväng till hemmakväll med, åhh lite godis måste man ha ibland. Haha...

I lördes när jag vakna så la Annelie på soffan och hade sin arm på bordet och kontrollen i handen, jag tänkte vara snäll och flytta handen så när jag gick fram till Annelie så vakna hon och sa:

Jag: Du, kontrollen
Annelie: Den är under kontroll!!

Fy fan vad jag skratta, där la hon helt yr vaken med värdens morgon ruffs. Haha.. Hon är för söt!

Vi gick en sväng på stan sen med Melwin jag ville till HM och handla tröjor till Melwin. Jag hitta 3 st, 3 JÄTTE snygga. Han bytar stl nu, så det ärmycket som ska bytat ut. Så 92/98 har han nu, men mycket av 92 är smått så det är bättre att köra på 98. Stora killen nu.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0