Nu var det klart!

Räkningarna är betalda för denna månaden.
Niklas fick en bra lön denna månaden så det blev en hel del över, skönt var det!
Det har varit lite dåligt med pengar en tid nu, för våran ved tog slut så vi fick andvända direktel och det är SVIN dyrt! Men nu är det så varmt så vi behöver inte ha någon värme på. Nu ska vi bara hitta ved till vintern.

Melwin fortsätter att bråka med mig, jag försöker att vara hård till han. Men det hjälper inte, TÄNKER inget ge mig! Men idag när vi var ute så gick han mott infarten så kalla jag på han och då kom han, sen hoppa jag runder som en liten unge det tyckte han var jätte roligt! Hehe...

Man skulle kanske stå på loppis på lördag i Ystad, Niklas och jag har rensat ut Melwins gamla kläder. Blev en hel del som vi inte ska ha...

Städat och ändrat om lite har jag med gjort. Ska ta och köpa en roller så jag kan måla i stora rummet, fast jag är ganska så sugen på att måla den väggen som är röd nu, riktigt grön... SKRIK grön! Eller ja typ lime. Tror att det kan bli snyggt. För höra vad Niklas säger fast han har inte så mycket val! Haha...

Mamma är hemma i från sjukan igen. Allt var bra, hjärtat har inte blivigt större. Så SKÖNT!
Morsdag på söndag, man får kanske ta och köra in till mamma... :D




Som denna gröna färgen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0