Mobil bilder!

På måndag börjar jag att skiva igen.
Känner att jag behöver en paus...



Äntligen är hela planket klart!



Melwin har fått sin sandlåda!



Melwin myser med Dexter



Inne i filmen, Emil i Lönneberga



Lite Chips på fredags kvällen får det bli, men det var inte så gott...



Nya frillan



Är det konstigt att man älskar han...



Chokladpudding och grädde!



Poolen när vi börja städa den...



Min lilla fuffing!



Vickan har roligt på lekplatsen



Melwin har fått en vang av min mormor, han tycker den är jätte rolig...



Nu är där blommer i krukan som Niklas gjorde!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack. trevligt på bilder

2010-05-14 @ 16:05:31
Postat av: Gabriella

söta bilder

Postat av: ELIN

svar;Hehe :D:D

2010-05-15 @ 09:18:46
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0