Pappa/ Morfar på besök!

Min pappa ringde idag och skulle ha hjälp med datan.
Han körde hit, så sa han att Melwin känner nog inte igen mig.
Men när han kom till dörren så börja Melwin och skratta och blev jätte glad.
Så roligt att se.
När pappa skulle gå skulle Melwin till han och sen mös dem lite.

Innan idag så var Melwin på upptäcksfärd på den nya tvbänken!



Nu kan jag kolla på tv och hålla kolll på han! Hehe



Synd att det ska hänga en sladd bakom, och han ska ha sin napp...



Morfar och Melwin!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Naw jag saknar den lilla hulliganen. Fast jag tror att han är ganska så trött på mig:P hehe ne skämt o sido. En hulligan som herr Melwin hade inte skadat att få. puss på er

2010-03-19 @ 00:09:11
URL: http://anneliehansen.nyfotat.se
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Hulliganen saknar nog dig ändå! Tror inte att han kan bli trött på dig!!! PUSSSSSSS

2010-03-19 @ 11:34:53
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: annelie

tror du inte?<3 saknar er alla tre faktiskt.

2010-03-23 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0