Melwin har fått lite nya kläder!

Melwin var på dagis i förmiddags, han blev ledsen idag när jag skulle gå. Men när jag hämta han så bara titta han på mig sen var det inte så roligt med mamma mer. Snällt! Vi tog tåget till Ystad vi skulle shoppa lite, träffa Annelie och mamma. En sväng till HM, Melwin fick en skinnjacka. En sväng till Lindex jag köpte en bh, Melwin fick 2 body och ett par brallor. Pasta köpte vi på vägen hem till Annelie. Sen komma mamma dit. Vi åkte hem kl 18, nu sover Melwin jag ska försöka fixa lite här hemma.



Brun skinnjacka



Så coolt!



Passar perfekt till hans bruna byxor!



Som mamma har köpt till han, hans mormor då!



Ett års present i från gammelmormor och morfar



Från gammelmormor och morfar... Jätte tuffa kläder!

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

va bra att du fick insperation av oss;) lycka till. kram

2010-03-11 @ 00:14:32
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar det gröna:) han är så himla fin.. och skinjackan är det bästa köpet av allt.. skit häftigt

2010-03-23 @ 23:32:18
Postat av: annelie

hehe opps glömde skriva i mitt namn:P

2010-03-23 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0