Har inte orkat!

Har inte orkat skiva här på ett tag nu. Det har varit så jobbig men beskedet vi fick om Dexter.
Men jag har bestämt mig han ska få somna ni nu snart. Måste fixa med vart han ska ligga, Niklas får bygga en kista till han. Det är så jobbigt att veta att hunden som ligger brevid en att man ska ta livet av han. Men han kommer inte ha ont då det är det bästa. Det jobbigaste är att han är bara 3 år, hade han varit 10 år hade det varit en annan ska. Det är jätte jobbigt, usch trodde inte att det skulle vara så jobbigt. Han ska få en sista dag på straden, det är det bästa han vet.

I fredags var Eva, Mattias och Vicky här och grilla. MUMS!
Vi spela spel med men det var inte roligt för dom vann. Illa... Så är det när man är i ett lag med 2 gubbar. Haha!!! Men det var svin roligt, det får vi snart göra om.

I Lördags, var jag en sväng i Ystad. Sen blev det en sväng till Tingvalla, men det var ju sten dött där. Typ 50 människor var där. Det är illa.

I söndags, hände det inte så mycket.

I Måndags, åkte jag hem till Annelie och Tåby. Melwin och jag sov över där jätte skönt att komma hem ifrån. Melwin gillar att vara där med. Så vi fixa lite god mat 1 kg godis sen var kvällen räddad. Jag åkte i från Ystad kl halv fem. melwin stanna kvar hos Annelie, för vi ska till Ikea i morgon och då kändes det dumt att Melwin först skulle åka med hem och sen köra och lämna han i morgon igen vid 10 tiden. Han blir ledsen nu när man går, men idag gick det jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ett tips när dagen kommer, välj en veterinär som kommer hem till er och låter honom somna in hemma!

2010-03-16 @ 20:11:34
Postat av: Anonym

du gillar o festa du...

2010-03-16 @ 21:44:52
Postat av: Lee - Melwins mamma

Ja han ska få somna hemma, den vet som vi har till han i vanliga fal kommer bara hem..



Ja det är trevligt att festa, gillar du inte det? Eller det är kanske fel att festa... Opps, Mammor festar inte...

2010-03-17 @ 21:17:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

så töntigt. Nu sitter hon och skriver så alla kan läsa hur hon mår. det tuffa beskedet med Dexter. man vet inte vad man har för än det är för sent..eller hur var det? och det ända tuffa du kunde göra..(anonym i inlägget ovanför) är att tänka på det du suger efter<att läsa. utan Lee´s festande och misstag och hennes dåliga mående i allt så hade du banne mig inte haft ett liv. TÖNT!

2010-03-22 @ 01:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0