Rena och fina!

Melwin är hos sin mormor, vi var på öja i går och titta på The Baseballs SVIN GRYMMA! Det blev jätte sent så Melwin fick ligga över hos mormor.

Så jag har passat på att göra en massa saker när Melwin inte är hemma.

  • Dammsugat
  • Torkat golvet
  • Åkt ruller en kort runda med Dexter (ca 15 min)
  • Åkte en LÅÅÅÅÅÅNG runda med Texas (ca 35 min)
  • Badat både Texas och Dexter, Texas är minder tacksam! Rulla sig i grusen DIREKT!
  • Fixat med tvätten
  • Städat i köket!
Allt har jag gjort på 3 timmar!
NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD som attans.

Snart kommer Niklas hem om, ska hämta väskan.
Sen ska jag åka med han till Ystad och hämta Melwin!



Melwin finklädd på Vickans student!



Vickan på studenten!



Tosselilla



Annelie och Melwin



Woohooo!!!!



Den gilla Melwin som fan!



Det tyckte Melwin var svin roligt!



Hopp Hopp!!!

(missa inte det andra inlägget)

Kommentarer
Postat av: caroline

SV:tack

hon är KWPN med ovanlig stam e: VDL Kalusha-Aktion

2010-06-27 @ 15:14:19
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0