Lite vad som har hänt på Niklas semester!

Först var det midsommar då var Annelie, tåby och Mamma här. Vi hade mycket trevligt. På lördagen blev det en tur till jakten och tog en glass. Det var meningen att Melwin bara skulle bada fötterna men så blev det inte.


Blev halva Melwin!



Liet grus på det!

På måndagen var vi och kolla på Melwins nya dagis, jätte bra kan jag säga. TOPPEN, jätte nöjd redan!

På kvällen åkte vi ner till stranden och grilla jätte mysigt!







Tisdagen: Då fick vi äntligen igång klipparen så vi kunde klippa hundarna!



Syns mest på Dexter!



Lejonsvans!

Onsdagen: Massa bad i våran pool 29 grader är inte helt fel!



Melwin har puffar så nu kan han gå runt i poolen själv, han tycker det är mycket roligare än när han satt i fast i "badstolen"



En krokodill har han med! Men nu har jag köpt en massa andra saker med!

Torsdagen: ZEBRA! Vi körde och hälsade på Zebra!!



Wendy



Wendy, Zebra, Niklas och Melwin



Min älskade!



Underbart!



Saknar henne så!

På fredagen var vi i Ullared!
Lördagen, tog vi det lungt!

Söndagen var jag på kulla och Niklas var hemma med Melwin!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0