En napp fattigare!

Så duktig jag har varit idag, först gick vi till Tomelilla idag. Skulle hämta ut ett paket från hm. Linnet passa men inte byxorna. Byxorna var en "pojkväns" modell. Ja det ser precis ut som ett par killjeans, men dom passa tyvärr inte. Får se om Niklas vill ha dom, nu när har har gått ner så mycket så kommer han i alla mina kläder, HELT sjukt. Har ett par jeans som sitter som ålaskinn, dom passar han.

Melwin det lilla livet, har har sååå mycket skit för sig. Innan idag så blev det helt tyst jag kalla på han men han sa inget, då hade han öppnat luckan på den gammla diskmaskinen som står där ute och satt sig i den och var överlycklig. Lilla busen!!

När vi hade ätit middag så hade vi inget att göra, vi brukar ta cyklen och cykla en sväng. Men det såg ut som det skulle bli regn. Ringde Chris www.vartverk.blogg.se och fråga om dom var i huset ja ÄNTLIGEN så var dom det. Så vi cykla ute där. Lite jobbigt att behöva cykla på den stora vägen, men det gick bara bra. Där börjar bli så fint så. När vi satt där ute så börja det regna, och jag skulle cykla hem med. Men tur var att det sluta. Och när vi cykla hem, blev så klart Melwin surt och kasta sin napp mitt i åkern. Så jag kunde inte hitta den. Det är väl femte nappen på en månad...

Melwin sover så gott nu, jag har fixat lite i trädgården. Skulle behöva tvätta med, men orkar jag??
Niklas kommer ju hem i morgon, sparar det till han! Haha...



Där råka vara en traktor hos Mattias och Chris, var en liten som dök den med en gång!



Melwin jagar pippin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0