Tisdag

Nu är allt som vanlig igen, Melwin vakna kl 08.45
Idag har jag fixat ute i rastgården till odjuren.
Borstat dom har jag med gjort, fina blev dom.
Men Dexter han är inte som han ska vara.
Dem har en murhink som dom har vatten i, går inte att ha en vanlig spann för den går Dexter iväg med.
Nu när det är så kallt är det bara is i den.
Dexter den dumme fan, går upp och sätter sig på isen.
Han känner väl att han är het om röven! HAHA
När det var snöstorm här blev det en jätte stor driva i rastgården, nere vid staketet.
När hundarna är ute nu, står dom uppe på den för då ser dom över och kan skälla ut alla som kommer!
Som sagt dom är inte normala!

Niklas är och lastar upp sugge laset som ska gå nu i em.
Janni har varit här en sväng körde precis.
Vi kom fram till att mitt hår måste fixas så det får vi göra snart.
Jag älskar när jag ska till Janni och bli fin!
Det är så roligt.
Och det blir alltid SVIN bra!
Tur att jag har min Janni.

Snart ska vi köra till badhuset.
Hoppas att Melwin gillar att bada där med, han älskar att bada här hemma.
I sommras var han överlycklig när han fick bada i poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0