Stenshuvud!

I söndags var vi på Stenshuvud, kallt som fan vad det.
Vi tog gpsen för jag ville åka kortaste vägen, men det ska jag aldig mer göra.
Vi kom in på små skogsvägar, träffa några jägare.
Dom undra nog vad fan vi gjorde. Haha
Men till slut kom vi fram!
Jätte mysigt, solen sken på oss.
Melwin tyckte det var jätte roligt att krypa runder uppe på stenarna!



Här körde vi, det var bara timmerlastbilar som hade kört här innan!
Jag säger bara det tur att vi har en XC90...



Niklas fick så klart ta det tyngsta lasset! Haha!!!



Från börjar var det 1000 meter...



Uppe på toppen!



Där var så fint!



Coolt...



Melwin gilla att få krypa runder...



Han tänkte rymma med...



Melwin och Niklas!



Jag lyckades få en bra bild på han!



Nilsson-Thörnkvist, Svensson!

Kommentarer
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Oj, så fint där är. Dit måste jag åka. :-) Ni måste haft super mysigt.. KRAM

2010-01-06 @ 16:18:09
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0