Onsdag

Jag vet inte vad som har hänt med Melwin, han sover jätte länge nu.
Han sov till kl var 10.
Kl 11 skulle vi vara hos Sanna och Theo.
Så det blev snabba ryck.
Fast det snöa ganska så mycket gick vi ut och gick, det var jätte skönt.
Båda barnen somna gott.
Två timmar var vi ut, så jävla skönt vill nästan inte gå in igen.

När vi kom hem till Sanna blev det lite fika, gott!
Melwin och Theo busa, det är så roligt nu när dom kan leka på riktigt.
Melwin skulle ta Theo och Theo skulle ta Melwin, så kröp dem runder.

Kl 17 började handledarkursen.
Vet inte vad jag ska säga om den, den var väl godkänd.
Inte för jag eller Niklas blev så mycket smartare.
Men snart får jag köra med Niklas och det är toppen!



Leka leka!



Melwin & Theo dom hade roligt tillsammans!



Theo: - Mums majskrokar
Melwin: - Hmm, dom vill jag med ha!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Nope det är han inte.. han har verkligen inget innanför pannbenet...

2010-01-21 @ 15:01:22
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Har du ändrat nått i kodmallar?? bloggen ser skum ut, lr de är meningen?kram

2010-01-23 @ 17:29:59
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0