Nu är ryggsäcken full!

Jag är på så fruktansvärt dåligt humör.

  1. Niklas
  2. Dexter
  3. Tomelilla Kommun
Niklas påstår att jag gnäller eller klagar på han hela tiden.
Jag ställde en fråga till han när han kom hem.
Jag: Varför är bilen igång?
Niklas: Du ska alltid klaga på mig.

Men snälla jag frågade varför bilen var igång, jag tycker iaf inte att det är att man klagar på någon.
Det spelar ingen roll vad jag säger till människan, allt jag säger är att jag klagar på han. Är det konstigt att man bli sur själv då. Nä SUCK!

Dexter, har varit ett problem länge. Nu när det är snö och halt kan jag inte gå ut med Melwin och Dexter för Dexter drar som fan och jag vill inte att vagn och jag ska trilla. Jag har bett Niklas snällt om han skulle vilja gå ut med Dexter för han behöver det. Då får jag som svar, Han ska ändå inte vara kvar så då behöver jag inte gå ut med han. Jag var ute med han igår, Janni hjälpte mig. Idag fick jag göra det själv, hur sluta det. Jo jag trilla nästan för att hunden är överlycklig att han får komma ut. Snart skiter jag i allt och flyttar så långt det bara går. Jag tycker så synd om Dexter för han är världens finaste hund, men han kräver för mycket. Jag klara det inte själv. Hoppas att det är någon som ringer snart på han. ORKAR inte mer.

Tomelilla Kommun
, När fan ska dem se till att skotta? Varför ska dom bara skotta halva vägen? Gångbanan som är här utanför oss har varit full med snö sen den första snön kom. Det blir att man får gå mitt ute på vägen, det känns inte så säkert. Folk kör som IDIOTER här. Men 50kr ska dem ha för man råka bli sen med räkningen i 2 dagar. Hade jag haft en trakror skulle jag skottat själv.

SUCK säger jag bara!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ärligt så tycker jag att du borde flytta. du skriver aldrig att ni har det bra tsm bara om det är dåligt

2010-01-27 @ 22:24:23
Postat av: Lee - Melwins mamma

Afan har du också märkt det!

2010-01-27 @ 23:35:28
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Va är dexter för ras, ålder mm ifall man ska höra sig för och hitta ett hem till honom.? Kan höra mig för om de finns nån om han är ett sånt stort problem.



2010-01-28 @ 16:44:44
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie N

Hade jag inte haft mina 2 hundar så hade jag gärna tagit honom och gett honom aktivitet och kärlek men går tyvärr inte =(

2010-01-28 @ 19:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0