Måndag

Jag vakna kl 09.50 jag hörde ingen Melwin. Hmm...
Sa till gubben, du ser du vad kl är? Mmmmm.
Men när kl vad 10.10 gick jag in och skaka liv i han, sur blev han med!

Kl 13 var vi på bvc.
Nu är han 81 cm lång och väger 10.980 gram.
Stor gosse!
Igår tog han sina första steg, han blir snart ett år. Skrämmande!

Chris var här hos mig idag.
Jag gillar min Chris.
När jag får mitt körkort ska jag leka med Chris OFTA!
Så Mattias jag snor henne sen, det är ok?? :)

Nu ska jag ner och städa efter Melwin, alla hans leksaker som ligger över allt!
I morgon ska vi till badhuset.
Annelie följer med och är medhjälpare!



Melwin har öronhänge! :D

Kommentarer
Postat av: Mattias

Nä de är inte ok...

2010-01-19 @ 20:57:06
Postat av: Lee - Melwins mamma

Sv: Fy vad du är taskig!!!

2010-01-21 @ 09:41:59
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0