År 2009

...

År 2009...
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde barn det var det HÄFTIGASTE jag har gjort!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att jag skulle vara en bra Mamma och det tycker jag att jag lyckades bra med!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Sanna & Petra
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och skönt var det!
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 25.000:- i månden!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 29 Januari, Melwin kom!
8. Vad var din största framgång 2009? Att vi fick barn, att jag har blivligt bättre som person!
9. Största misstaget? Att jag inte har SKAFFAT körkort :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte något alvarligt iaf!
11. Bästa köpet? XC90, Ullareds shoppning!
12. Vad spenderade du mest penar på? Ullared! HAHA.. Och kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är så mycket så jag kan inte minnas. Tex, Melwin, vänner, fester. Ja det är massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Erik Grönwall, hans vinnarlåt!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är nog lika glad som jag alltid annars är!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på familj och vänner innan det är för sent.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökte!
18. Hur tillbringar du julen? Som det vanliga, hos mormor och morfar!
19. Blev du kär i år? Ja!
20. Favoritprogram på TV? Efterlyst, Idol....
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst någon!
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, får alltid det jag vill ha!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma hos min systers pappa!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? HÄRLIG!
29. Vad fick dig att må bra? Familjen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ANDREAS CARLSSON
31. Vem saknade du? Många!
32. De bästa nya människorna du träffade? MELWIN!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0