Torsdag!

Niklas skulle komma hem i natt, men så blev det inte.
För när det faller en snö flinga i Tyskland så stannar landet.
Det hade hänt en olycka på vägen till Travemunde så han fick köra till Rostock. Båten skulle gå kl 08 men gick kl 09.
Vi skulle hämta den nya soffan idag, men så blev det inte. Niklas kom inte hem, han fick nya djur i Trelleborg och fick vända sen igen. Så jag får sitta på golvet lite till, tur att jag har fått mina golvkuddar i från HM.

Jag och Melwin har varit hos Eva en sväng, så tråkigt att sitta hemma och glo. Melwin har åkt till Farmor och Farfar, dom ville ha han, så var för inte. Kan jag städa lite till. Måste städa här uppe, lägga in tvätt. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag göra fan inget annat än städar. Så fort Melwin sover så städar jag. Hemskt. Jag som hatar och städa innan.

I morgon är det nya äventyr som gäller med mina PP!
Skjukt roligt ska vi ha det!
Kameran är laddad, ska ha ALLT på bild!

:D


Kan gå själv!                                      Snyggve!



Testar Evas bord om det är sittvänligt!



Melwin är ute på äventyr, under Evas bord...


















Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle ni inte gå ifrån varann?

2010-02-11 @ 19:09:55
Postat av: Anonym

Skulle inte ni separera???

2010-02-11 @ 20:42:29
Postat av: Lee - Melwins mamma

Sv: Jo... Vadå då???

2010-02-11 @ 21:15:00
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0