Tanken slo mig!

En av mina vänner fråga det på facebook vad det bästa var som hade hänt mig idag. Jag svara att det var att jag fick vila i 2 timmar när Melwin gjorde det. Jag fråga det henne vad det bästa var som hade hänt henne det var att det var underbart att leva. Jag tänkte då att man gnäller över att man kanske har dåligt med pengar, man har ett för lite boende, man har en gammal bli. Men tänk man får LEVA, man får vara med här och nu. Det är kanske inte alltid så bra, men att man får leva och inte vara sjuk det är ju det bästa. Man kan alltid göra något åt att man tex har lite med pengar. Man kan inte göra något om man inte lever.

Från det ena till det andra. Jag älskar vintern men nu NU NU är jag jävligt trött på alla snö. Det värsta är att det kommer mer. Läste på aftonbladet att det kan komma upp till halvmeter nysnö i södra sverige. Nu är det bara för mycket, det är inte roligt mer. Det är snart mars månad och det är en massa snö. Hur ska det gå med alla mina lökar jag har satt, mina snödroppar ska komma upp i febuari men det känns som att dom inte kommer att göra det.

I morgon ska jag och Melwin gå ner till Tomelilla. Behöver lite mer kläder till Melwin, han ska börja på dagis och då behöver han lite mer. Jag ska in på Bo Ohlsson med har sett ett par svin cool leggins där ett måste! Idag har Melwin gått 11 steg själv, och lärt sig att spela trummor på mammas tjockis mage som SNART är ett minne blott! Nu står Melwin och pratar i sin säng, han har lite svårt för att somna ikväll. Men snart blir det tyst!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

vid 20 ungefär.. =)

2010-02-18 @ 19:43:06
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Vi ska på vintersemester i isaberg..

2010-02-18 @ 21:02:30
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0