Jag kände hur vildsvinet flåsa mig i nacken!

Det fick bli en tur till skogen med odjuren idag. Niklas var hemma så jag kunde passa på att gå ut med dom! När vi kom till skogen så skulle det så klart börja regna.
Men vi gick, Dexter tycket det var jobbigt att gå i snön, eller det tycke jag med. Där var ju inte precis skottat. Vi gick en sväng i skogen, jag gick där och titta i snön, vad ser jag då? VILDSVINS spår. Jag är LIVRÄDD för vildsvin, men ändå måste jag kolla. Jag följde spåren, sen var där ett håll i staketet tror du inte att den dumme Texas skulle in där. Jag ser framför mig hur Texas blir uppäten av den jävla grisen. Sen fick jag fart och la benen på ryggen och sprang där i från...

Jag och Melwin har läst bok idag, fast han ska bara tugga på den hela tiden. Han är för söt han. Det blir inget dagis för han i morgon, han är sjuk. Feber och hosta. Hoppas att det snart gå över iaf...



Dexter ger sig i väg!



Underbara Texas!



Här ger dom sig i väg på nya uppdrag!



VILDSVIN!



Hit gick spåren, och det var där Texas gick in...



Nästan en timme i skogen är dom nöjda!

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

sv: Ja tror inte du vet. Det är inte Malin. hehe

2010-02-26 @ 15:14:38
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0