Han körde på min hund!

Idag har vi varit på Melwins blivande dagis helt klart att han ska gå där. Nya lokaler, trevlig personal, lung och skönt! Den 1 mars börjar han. Ska ringa dom i morgon och höra när han ska börja inskolas. Han är så stor nu så han ska gå på dagis! Hemskt, han är så stor nu!

Idag blev mitt cv och persnoliga brev. Har sköt 7 jobb, fick napp på ett. Ska dit i morgon, hoppas att det går vägen. Och det är något som jag vill.

Jag har Chris har varit ute och gått. Jag ska snart ut och springa. Skulle springa 2*2 idag men det blev inte så. Får springa lite fortare idag. När vi var ute och gick så gick vi på gångbanan som är precis brevid vägen. Jag skulle tända en cigg, och jag har Dexter i flexikoppel. Jag hade kopplet under armen och kunde inte stoppa det. Hund kräket fick för sig att han skulle ut på vägen och där kom en bil. Men eftersom Dexter är så fett som han är så hände det inget. Bilen bara körde han kunde iaf stannat fast det var mitt fel...


Nya soffan, blev jätte bra. ÄNTLIGEN!



Soffan är GODKÄND men inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0