Han ÄLSKAR dagis!

När vi var utanför dagis när jag skulle ta loss han i från cyklen. Så var han helt galen, sparka med benen och ville in.
Det är så roligt att han gillar det. Han tyckte inte att det gick så fort som han ville när vi skulle av med kläderna.
In snabbt och leka. Där är en annan pojke som är såååå söt. Han pratar för fullt hela tiden. Men vilket humör Melwin har. Undra vart han har fått det i från. Jag har mitt kvar iaf! Jag gick ifrån han en stud han sa inte ett ljud, jätte skönt. Nu sover han, jag ska fixa något att äta. Ska försöka gå ner 16 kg på 10 veckor. Undra om det kommer att gå, MEN DET MÅSTE GÅ! Annars blir jag JÄTTE ledsen.
:D

Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

har också precis satt igång med att försöka gå ner runt 16 kilo :P har dock inte satt någon deadline än!



är inne på första veckan med nutrilett... urk säger jag bara! hur har du tänkt gå ner? :)



kram



2010-02-25 @ 00:12:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0