Gislöv

Det såg ganska så mörkt ut till en början att det skulle bli någon LS. Den skulle ju bli den värsta snöstormen, värre än alla andra som har varit. Men det var ju inget ting. När vi skulle köra till Gislöv så skulle vi tanka i Lunnarp. Vi gick ut och röka så såg jag och Eva en bil som var nere i diket, jag sa till Eva ska vi fråga om dom ska ha hjälp det vill dom ha. Stora och starka som jag och Eva är, vi tog i och så var den bilen uppe. Dom skulle med till Gislöv så dom körde efter oss. Jag hade svin roligt, träffa en massa som man känner. Kul kul! Enligt någon så hade jag klängt på någon, och så full var jag inte så att jag inte minns. Niklas säger att jag gjorde det iaf.. Jaja, vem bryr sig. Vad fan ska folk bryr sig för, suck. Sen hamna vi på en buss, som gick till lövestad det tog nästan 2 timmar det var lite drygt. Men det var ganska så roligt, Eva och sin trummpinne... HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0