Äventyr i Lövestad

Igår kväll åkte jag till Lövestad.
Åkte hem till Vicky, Eva och Ellna var där.
Vi satt och prata en massa, Evas nya kompis var disktrasan hon kunde inte låta den va.
Torka torka hörde man hela tiden.

Vi sorma en herrmiddag, det tycker jag var jätte roligt.
Där var en typ som skulle lära Eva och andas, jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge.

Jag skratta så mycket så jag trodde hjärtat skulle stanna på mig, helt fantastiskt :D
Ovan på allt så trilla Eva med, (dåligt saltat) HAHA! Det såg ut som att hon la och bad.
Vilka äventyr Eva drar ut en på!
Men roligt är det! Hehe..

Somna 05.30 i morse, så nu är man lagom seg. Tur att Melwin sover middag nu, det ska jag med göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0