Vet inte vad jag ska kalla det, utfrysning kanske??

Jag blir så jävla ledsen över att våran familj är så här. Nu får vi inte komma på julafton för det är för lite plats, innan var det för att Niklas hördes för mycket han som nästan inte säger ett ljud när vi är borta. Men vi får inte komma pga av platsen, och så många som dom ska vara i år har vi varit förr. Okej, kan hålla med om att det är trång. Men VAD FAN gör det, det är JULAFTON. På julen ska man vara med sin familj om man då har någon, men jag har nog ingen. Eller från och med nu kommer jag inte att bry mig om dom mer, dom bryr sig inte om en annan. Jag har haft det jobbigaste i min uppväxt, det är jag som har left med en mamma med alkohol problem. Det är jag som fick ta allt. Men var det någon som brydde sig när jag flytta till behandlings hem???? Jo, Sally. Hon skicka blev vi prata ofta, vi träffades när jag var hemma på permis. Men dom andra? Kunde dom lyfta luren? Kunde dom skicka ett brev? Jag hade 2 samtal jag fick ringa varannan dag, då ringde jag mamma och pappa...

Men det hära med Julafton är ändå värst, jag har så länge jag kan minnas firat jul med dom. Har alltid varit med mamma, det är nog 16 år sen jag fira jul med min pappa. För jag har alltid valt att vara med mamma och dom andra. Den ända jag har är mamma, mamma pratar jag alltid med, vi kan pratar om allt. Pappa är liksom mer att vi hörs av en gång i veckan och bara pratar allmänt. Men vart FAN är mina syskon??? Är det medningen att man ska behöva sitta och stor böla som en liten ungen när man är snart 23 år gammal för att ens familj behandlar en så här?

Men ingen ska trampa på mig, vill dom har det så OCH för mig. Men tycker bara det är sååå jävla tråkigt.. Det blir julafton här hos oss, mamma kommer också för hon tänker inte acceptera att dom gör så mott mig.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Fick en tår i ögat när jag läste detta. Jag tycker att man alltid har plats på julen!!



Vad bra att din mamma kommer. Ni kommer till att få en urmysig jul ihop istället för med såna som inte vill ha en. Ni har ju iallafall varandra! Hoppas att det löser sig och spill inga tårar över såna energitjuvar (de är inget att ha) utan var glad för de du har.

2010-12-14 @ 09:01:44
Postat av: Anonym

Skit i dina sk syskon,kan dom inte acceptera dig för den du är så är dom väl inget att ha iheller! Den ena är ju värre än den andra asså! God Jul på dig <3

2010-12-14 @ 22:56:35
Postat av: Anonym

tänk på att du har en egen fin liten familj att fira julafton med. Du behöver inte dina "syskon"

2010-12-14 @ 23:17:42
Postat av: Anonym

håller med ,en av dina systrar har ju inte alla hönsen hemma...

kram o god jul

2010-12-14 @ 23:45:44
Postat av: Anonym

Menar du hon som hade sinnesnärvaro att fotografera sitt aboterade foster o sedan lägga ut det på nätet? Något av det mest känslolösa o vidrigaste jag sett,psykopat? eller vad är diagnosen? Så Lee var glad att du inte är accepterad av sådana människor!

Kram

2010-12-15 @ 00:01:46
Postat av: Sarah

Men herregud i himlen, shet!!

Finns här om du vill prata eller skrika av dig!

2010-12-15 @ 20:31:47
Postat av: Anonym

Ja, vad skall man säga,min kompis hade just haft sitt tredje missfall,när denns sjuka människa lade ut bilderna o dessutom skrev ett "kärleksbrev" till sitt aboterade foster,pratat med människor som känner henne,de säger att hon fungerar så.låtsaskänslor för dr som inte finns längre,för att själva få vara i centrum för uppmärksamhet,PSYKOPAT,är min gissning,läste om psykopati o hur man skulle hantera sådana personer; Håll er så långt borta från dem som ni kan,var svaret, så Lee borde vara glad o tacksam om hon slipper umgås med henne,dessutom blev hon religös häromdagen? Systern alltså. Snacka om personlighetsstörning!

2010-12-15 @ 21:55:03
Postat av: Josefine

Förmodar eller förstår att det är Sally ni snackar om här,har hon verkligen lagt ut en bild på sitt foster som hon aborterade? Då tror jag fan att jag smäller av på riktigt! Störd jo det visste jag redan man blir som man umgås ungefär! Umgås med en gammal gubbpundare i rullstol har barn med en alkis,ja vad kan det då bli om inte annat än STÖRD!!! Men detta var det sjukaste jag hört att hon lagt ut bild på ett foster! SJUKT! Lee var glad att du slipper dina störda syskon. DU verkar va den enda normala i denna skaran! Kram

2010-12-15 @ 22:01:17
Postat av: Anonym

Hon var störd innan hon träffade sin man!

Håller med om att Lee är den friskaste! o ärlig som fan,även om hon ibland får en massa skit,för just sin ärlighet,så sviktar hon aldrig.

2010-12-15 @ 22:20:06
Postat av: Anonym

dessutom är hon S 30 år o har aldrig haft ett jobb,levt på bidrag o nu på sin man,sover mest,lagar inte mat,gör inte ett skit! Så snälla Lee,sätt dig över sådant,fira jul med din mamma o niklas o melvin!

kramar

2010-12-15 @ 22:44:54
Postat av: Jimmy

Hur sjuk en människa än må vara behöver man sin trygghet och jag tror inte lee skrev detta för ni ska försöka trycka in i skallen på henne att hon inte har en bra familj. Familjen är ens trygghet hur "sjuka" dom än må vara. God jul det löser sig alltid

2010-12-15 @ 22:56:36
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Okej. Ja det var jävligt fel att lägga ut en bild på ett barn som man valde själv att ta bort. Jag tog jätte illa upp, då en kompis till mig har en sjukdom som gör att hon har svårt för att få barn och har försökt i 5 år. Visst jag har med gjort abort, när jag var 16. Och jag kände att jag inte hade klarat av att tahandom ett barn när jag var 16, sen en gång när jag var 18. Jag ville men ändå inte. Det var nytt mellan mig och Niklas, han gick i skolan och jag ville inte ha barn då. Och då tycker jag det är bättre att man tar bort när barnet inte är önskat.



Jimmy, min familj är inte min trygghet jo mamma och pappa, men inte dom andra. Jag har mina vänner som en trygghet.



Som sagt ärlighet kommer man längst med...

2010-12-15 @ 23:54:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så klart att det är bättre att göra abort,om man vet att man inte skulle klara av att ta hand om barnet,spec. när man är riktigt ung,inga barn skall komma till värlen oönskade,det jag o många andra reagerade på var hur man kan ta foto o sedan lägga ut det på nätet,att överhuvud taget komma på tanken att ta fram kameran i ett sådant läge? Mycket mycket sjukt!

O Lee att du ljuger lite ibland,vem gör inte det,ALLA gör det så klart.

Kram o lycka till!

2010-12-16 @ 10:39:14
Postat av: Anonym

Den ni skriver om S,vill bara säga att jag känt hennnes sambo sedan skolåldern,då var han en fin o rolig kille o inte mer alkoholproblem än andra tonåringar,men sedan han blev ihop med henne S,har han totalt förändrads,inga vänner,super o är otrevlig,inte så konstigt,han har ett helvete med henne har vi förstått, o att hon umgås med pundare,inte konstigt,ingen annan som står ut med henne.

2010-12-17 @ 22:51:22
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Det är ändå min syrra som det skrivs både det ena och det andra. Vi kommer ändå från samma mamma. Men det jag tycker behåller jag för mig själv...

2010-12-21 @ 00:15:43
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ännu ett bevis på att du är en mycket bra människa,lojal mot henne trots att hon inte drar sig för att skriva skit om dig, t.ex att du pirrade runt osv..

men hon är ju som sagt inte frisk,fint av dig att ta hänsyn till det.

kram o lycka till med julstöket.

2010-12-21 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0