Varför bry er?

Varför bryr ni er om jag åker med Niklas till Tyskland?
Det kan inte vara så att jag åker med för att Melwin tycker det är roligt och att han får träffa sin pappa? Eller det har ni inte tänkt på?
Och vadå att Niklas betalar allt? Han betalar maten, kallar ni det allt? Ja, cigg köper han i bland på båten. Min mobil, mina kläder mina nöjen betalar jag själv.

Och vad menar ni med att det är synd om Niklas att han inte fattar bättre själv? Vet ni extat vad som har hänt? Vet ni vad som har sagts? Vet ni att Niklas sa senaste för någon timme sen att han älskar mig?

Nä ni vet INGET så lägg er då inte i.
Vissa av er läsare är så sjuka i huvudet så det finns inte, så fort Niklas kommer på tapeten skriver ni som fan och det är bara negativt. Så fort jag skiver någon posetivit som Melwin tex då är det ingen som skiver.

För in i HELVETE skaffa er ett liv, ni måste må sjukt dåligt!!!



Gjord av:

Body Upgrade i Simrishamn!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om han nu senast för en timme sedan sa att han älskade dig varför skrev du då både på bloggen och på facebook allt hemskt han hade sagt till dig!? Du fick inte träffa någon så länge du bodde där, du hade fyra månader tills du skulle vara därifrån, han träffade två andra nu när ni har gjort slut!? Låter inte som någon som älskar en men det var kanske bara lögn från din sida!?

2010-12-07 @ 07:43:07
Postat av: Anonym

Bra skrivit Lee. Jag tycker det känns bra att ni kan umgås, hoppas att det är utan bråk. Skit i vad andra skriver!! Man har ju alltid upp och nergångar i ett förhållande. Kanske hittar ni tillbaks till varandra eller så blir ni bra vänner livet ut.



Måste bara fråga om din tattoo. Gjorde det grymt ont eller man står ut? Hur mycket kostade den?? Är själv inne på att göra en men vet inte hos vem.. Ha en bra dag!

2010-12-07 @ 08:27:28
Postat av: Anonym

Fatta att det är någon sk "vän" till dig som skriver anonymt,eftersom dom vet vad du skeiver på din facebook...så jävla fult o göra det..Va rakryggade o stå för era åsikter istället!

2010-12-07 @ 09:05:24
Postat av: Anonym

Man måste inte vara vän med folk på facebook för att se deras profiler! Har dom ingen sekretess ser man deras logg så det är inte säkert att den som skriver anonymt är hennes vän och du ska väl inte säga någonting för du skriver inte ditt namn heller!

2010-12-07 @ 09:21:57
Postat av: Anonym

Dessutom kan det vara någon av Niklas vänner för hon har skrivit en massa skit på hans logg också

2010-12-07 @ 09:22:47
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Lögn??? Nä han sa så...



Jag tycker också det är jätte skönt när det inte är något bråk. Ang tatueringen så gjorde det ont, men det var inte alls så farligt som med den jag gjorde på handleden. Och nu tänkte jag på när jag födde Melwin och då gjorde det inte alls ont. Min kosta 1200:- tycket det var jätte billigt, och det tog bara 30 min att göra den. Jag kan varmt rekomendera Body Upgrade i Simrishamn, han är jätte trevlig och är jätte duktig, han finns på facebook sök på Body Upgrade.



Massa skit på Niklas sida, jasså... Jaja...



NI SOM INTE VÅGAR STÅ FÖR VEM NI ÄR, SKRIV DÅ INTE!!!!

2010-12-07 @ 12:44:12
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0