Kan inte säga så om min syster!

Det har varit många diskotioner om min syster här i bloggen. Och hon har själv skrivigt en massa elaka saker om mig, vad jag har gjort och inte gjort.

Det finns massor jag skulle kunna skiva om henne här med, vad hon har gjort och inte gjort. Men jag väljer att inte göra det pga inte bara för att det är min syster men jag tycker inte att man skiver ut en massa saker på nätet som kan skapa problem. Och framför allt att man bli ovänner. Jag kan inte förlåta henne för allt hon skrev om mig både här och på facebook. Det kan jag inte, men man kan inte bara gå på det som har hänt, man måste titta framått och göra det bästa. Min syster mår inte bra i sig själv, och i stället för att skälpa henne vill jag hjälpa henne. Det är min syster och vi kommer från samma mamma, och det är inget jag kan ändra på. Men jag kan ärligt säga att vi inte har den fina kontakten som vi har haft och det tycker jag är jätte tråkigt, för hon har alltid varit som en riktig syster!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktig syster? Du är allt bra gullig du,det hon gjort dig,skulle jag inte ens göra mot min ovän.

kram

2010-12-22 @ 12:18:13
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Jag har bara halvsyskon, men jag och S har alltid hade bäst kontakt...

2010-12-22 @ 13:07:54
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så jag menade,att hon var halvsyskon,utan att du kallade henne "riktig" syster,när hon behandlar dig så illa,hon är ju inte ens en RIKTIG vän.

kram

2010-12-22 @ 13:37:28
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Jaha du mena så...

2010-12-22 @ 20:06:10
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag älskar min Lee, och har ALLTID gjort. Visst har jag sagt elaka saker - men jag har också varit arg, av olika orsaker. Men Lee är MIN syster, och VI kommer ALLTID vara "riktiga" syskon! Alla familjer har problem, och VÅRA problem löser vi själv. Men vill du råda Lee att säga upp kontakten med mig, så "be my guest", det kommer sldrig hända i det långa loppet - För så tajta är vi!



LEE: Jag förstår dig! Och jag vet att jag har sårat dig. Men du är inte heller felfri mitt hjärta! Puss. Älskar dig!!

2010-12-24 @ 21:18:17
Postat av: Anonym

Så klart,men varför förnedra henne offentligt? Älskar? Det vet du nog inget om!

Men säger amen,att försöka få dig att förstå hur störd du är,är som att tvinga en blind att se!

2010-12-25 @ 11:38:25
Postat av: Anonym

Du är fin du Lee,hoppas att du fick en bra jul,trots allt, och det du skriver Sally är bullshit!

Men jag o några till förstår; Lee du har många vänner, du Sally kan väl räkna dina på en halv hand, så Lee Sally behöver dig mycket mer än du behöver henne,glöm aldrig det!

Diagnosen när det gäller Sally, gissar jag på borderline,antingen höjer man människor till skyarna o "älskar dem", eller så förkastar man dem helt,det varierar hela tiden, för oss normala gäller ju att människor är människor med fel o brister,vi bråkar,vi diskutterar,o kommer fram till att "jag hade lite fel" o "du hade lite fel",men i hennes förvrängda värld,är människor antingen "goda" eller "onda", verkligheten är ju att alla är både goda o onda,men tyvärr Lee kommer hon aldrig att inse det,men tycker du skall fortsätta att umgås med din syster,vill bara att du tänker på detta; berätta aldrig något för henne,som du senare kan få i nacken,med andra ord, VAR FÖRSIKTIG!

Kram på dig

2010-12-25 @ 15:19:03
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare! Lee du är en underbart ärlig människa, men akta dig för din sjuka syster,umgås med henne,men var på din vakt! Hon skulle kunna "sälja sin mamma",om det gagnade hennes syften,känner en som tyvärr dragits in i Sallys liv ofrivilligt,en av de bästa o ärligaste människor jag känner,hon försöker alltid förstå,och att överseende med människor som tänker annorlunda.men även hon har gett upp,när det gäller Sally,hon är o förblir "en energitjuv",så Lee umgås med henne på dina villkor!

Kram o god fortsättning...

2010-12-25 @ 16:16:43
Postat av: Anonym

Hej Lee! jag hoppas att du och din egna lilla familj fick en trevlig julafton!

2010-12-25 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0