Jag vill gadda mig igen, det vill Niklas med...

Har man gjort en blir det alltid fler...
Jaghar två nu Niklas har 3. Men jag gillar inte alls hans, dom känns så obetydliga...



Min första, gjort på Old Fenix Tattoo av Johan.
Den är verkligen MISSLYCKAD!
600:- kosta den med...



Den är verkligen LYCKAD!!!
Gjord på Body Upgrade i Simrishamn.
1200:-



Niklas första..
Tror han var 16 när han gjorde den.



Hans andra.
Är det bara jag som tycker att det ser ut som en tomte, asså det som är i mitten högst uppe.



Den tredje, för den som undrar så betyder det Power... HAHAHAHAHA!!!!

Jag vill gör en till men jag vet inte vad och vart. Få ta och tänka på det!!
Har ju tankar på att skiva in ett namn på foten, men ja.. Det kommer nog att göra PISS ont...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lee, den här johan som gjort ditt hjärta? Vem är han? Var sitter han? Jag har också gjort en tatto hos en johan och jag fick grym inflamation!!!!!

2010-12-07 @ 17:26:06
Postat av: Charlie

Då kanske jag bokar en tid i S-hamn... Tack för bra inlägg!

2010-12-07 @ 18:38:41
Postat av: Tina - Glamour med en twist

Johan är duktig, men inte på allt !

Han ska hålla sig till att göra japanskt, det är det han kan....

Min sambo har gjort alla sina hos honom och ALDRIG haft nån problem..

Jag har gjort 3 st hos honom och heller aldrig haft några problem..



Jag varnar dock alla för att göra en tatuering hos Lar Dekan i Skivarp !!

Han är jävligt dålig..

Har sett flera misslyckade tatueringar gjorda av honom !!

Har även 2 tjejkompisar som fått inflamation efter att ha tatuerat sig hos honom..



(Säger dock inte att det var hans fel, för ALLA kan få inflamerade tatueringar om man inte sköter dom på rätt sätt !! , men tycker det är väldigt märkligt att 2 st oberoende av varandra får inflamation efter att ha varit hos honom vid 2 olika tillfälle !!)

2010-12-07 @ 19:51:13
URL: http://divinephoto.blogg.se/
Postat av: Tina - Glamour med en twist

Och just de, för den delen är inte Johan och tatuerar där nu på ett bra tag, utan det är en annan tatuerare som är jätteduktig !

2010-12-07 @ 19:52:03
URL: http://divinephoto.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Men som mitt hjärta hur svårt är det? Vissa ställen är jätte tjocka och vissa är smala. En kompis har gjort sin hon Dekan text i nacken och den blev bra. Nä det är svårt med det dära vem man ska gå till och inte gå till.



2010-12-07 @ 21:02:55
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Lee: Det är svårare att göra snygga linjer än vad du tror.. Att göra en fin linje är något av det svåraste att göra :P

Dekan är "bra" på texter, men det är det enda...

Jag kan rekomendera Fredrik på Inkhouse Tattoo i Eslöv, han är riktigt duktig :)

Där jag har gjort min pinuppa och min sleave :)

2010-12-08 @ 19:58:32
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Tina

Dekan är dock inte bra på texter! Jag har många tatueringar. Mest hemmagjorda. & dom hemmagjorda är bättre än Dekans. En som är både duktig & trevlig är Mats Trulsson i Sjöbo. Härlig snubbe!

2010-12-09 @ 11:44:11
Postat av: Tina - En blogg om mina dagar med hästarna

Tina: Dom jag har sett som har texter gjorda av Dekan är bra gjorda, dock allt annat han har försökt sig på är katastrof..

Men smaken är som baken, delad !

2010-12-09 @ 17:41:03
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Petra

Det gör inte så farligt ont på foten, jag har en ganska stor tatuering över hela höger foten.. tribal grej m blommor o det gjorde lätt mindre ont än ja trott

2010-12-10 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0