Jag blir bara mer förvirrad, än vanligt...

När jag gjorde slut med N så bland det första han säger till mig är att jag inte får träffa någon annan så länge jag bor kvar här. Och det har jag inte gjort, jo jag träffa Calle men vi är bara vänner absulote inget mer. Han är en vän och kommer alltid att vara det. Sen har jag inte träffat någon mer, när jag har varit ute och festat är det massor som har raggat på mig. Men jag har inte gett dom något tillbaka. Jag vill inte träffa någon ny, det har gått två månader sen det tog slut mellan mig och N. Men jag fattar inte vad N håller på med just nu. Ena sekunden så älskar han mig över allt annat på denna jord, han vill att allt ska bli bra igen. Andra sekunden ska ha träffa någon ny, han är redan inne på sin andra. Den första var ju hon som körde lastbil, och det ville jag med göra men det fick jag inte. Nr 2 är en gamling som har två barn. N har alltid sagt att han inte tänker träffa någon som redan har barn för han ska dock inte ta handom andras jävla ungar. Sen säger han att jag inte kommer att flytta att jag kommer att bo här och att det kommer att bli bra. Sen i nästa sekund heter det att jag har bara 4 månader på mig tills jag ska vara ute. Han säger hela tiden att hans så kallade "kompisar" att han ska glömma mig och träffa någon ny. Jag vet att N är svag när det gäller att folk säger till han, gör han så här för att hans "kompisar" säger det till han? Tycker det är jobbigt att han inte kan vänta tills jag har flyttat...

I söndags skulle vi haft sex år tsm, N kommer alltid att vara en speciell människa för mig. Vi har gjort så mycket tsm. Vi har haft allt det som man har när man är 30 fast vi bara var 21&23 år. N var min första rikigta kärlek...

(Missa inte tidigare inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0