Det visste man inte...

... att man kunde se nya sidor av en människa efter man har känt den över 6 år...
Men det är bara bra, jag gillar det. Tycker om som det är nu det känns perfekt.

Men på ett annat plan känns det skit!! Det känns precis som att jag är ut fryst i från min egen familj, jag har mamma och pappa. Men alla andra som är en familj, vart är dom? Lysser i sin frånvaror. Och jag tycker det är sjukt tråkigt, det jag ser framemott hela året är när det är födelsedagar i familjen för då får man träffa alla.. Sen kan folk inte vara som vuxa människor för ska den sit kan inte den åka dit. Man behöver inte sitta i knäet på den man tycker minder om, man kan väl vara så pass vuxen så att man säger Hej & Hejdå. Det blir så dålig stämning när vuxna människor kan inte vara i samma rum som en annan... Nä det är barnsligt...

Jag trodde att julen skulle bli som alla andra år, men nä det kommer den nog inte att bli... Jag tycker att julafton är barnens dag på året, och då vill jag vara där det finns en massa barn, dels för Melwin skull. Men nu får det väl bli att Jag, Niklas och Melwin sitter hemma på julafton. Jag kan åka dit men Niklas är inte välkommen och jag vill att Melwin ska vara med sin mamma och pappa på julafton. Vi får se hur det löser sig, känns nästan som att jag inte vill fira jul...



Precis så känner jag mig med!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är inte Niklas välkommen till din familj under jul? kan det vara för att du har hängt ut honom och gjort så han ser ut som en dålig människa? Kan ni inte fira jul med farmorn och farfarn? Melwin verkar ju tycka om dem

2010-12-10 @ 11:34:58
Postat av: Anonym

Julen är ett helvete för många tyvärr,håller med dig att vuxna beter sig som barnungar ibland,

o varför skulle inte niklas vara välkommen? har ni två ordnat upp det mellan er,så skall väl inte din familj ha åsikter om det?

kram

2010-12-10 @ 14:02:09
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Min familj har åsikter om vilka underkläder jag har...

2010-12-13 @ 23:19:04
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad säger du? åsikter om dina underkläder? Är de störda eller något?

2010-12-14 @ 15:22:07
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä det har dom inte, men ibland känns det som att dom har åsikter om allt jag gör och inte gör!!

2010-12-14 @ 19:46:07
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan ju vara av omtanke,men får inte ihop det med att de "fryser" ut dig samtidigt,motsatsen till omtanke ju?

2010-12-14 @ 20:23:28
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Nä det får inte jag i heller...

2010-12-14 @ 21:03:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0