Det jag hade tänkt skriva är inget bra...

Fast jag gör det ändå.

Jag och Niklas ska försöka lappa i hopa allt igen, jag vill att det ska vara bra.
En vän fråga mig idag om det var någon som har sagt att jag är hopplös?? Hahaha!

Jag vill att vi ska ha ett liv tillsammans, men det går VÄLDIGT trögt. Fruktansvärt TRÖGT! Första veckan var bra, men nu är det tillbaka på samma vis igen. Jag tycker det är jätte tråkigt. Och jag blir så ledsen när Melwin frågar mig flera gången om dagen vart pappa är, jag får ju svara han att pappa jobbar. Men ser på Melwin att han blir ledsen och oftast så börjar han att gråta med. Det är det som är det jobbigaste att Melwin frågar efter han hela tiden. Vi får aldrig tid till varnadra, för det är en massa måsten hela tiden. 6 timmar har Niklas varit hemma sen han körde i måndags morse kl 04. Jag bad han ta ledig nästa vecka ons till fre, men han fick se. Vadå får se? Han var inte ledig i julas, sist han var ledig det var i somras. Det ska bli kul att se hur mycket vi kommer att träffas när jag börjar jobba. ALDRIG!

Jag vill att allt ska vara bra, jag kämpar tänker inte ge upp nu. Men jag tänker inte kämpa själv, antingen så kämpar båda eller ingen alls...

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kollat din kära systers nya blogg? hon byter blogg lika ofta som andra byter trosor,så fort hon får en negativ kommentar,så lägger hon ner sin blogg,SANNINGEN är illa hörd! Men nu har hon slagit alla rekord i hyckleri,fira jesu födelsedag,med mys med familjen? Hon är fan inte klok,hon är nog mer fan själv än guds barn!

Och att göra listan var klar,ja inte är det hon som lyft på röven,det är väl hennes man som fått fixa allt som vanligt.

Skriver till dig för att det inte går att kommentera hennes blogg utan att hon förhandsgranskar o naturligtvis inte lägger ut något som inte passar henne,VERKLIGHETEN alltså!

Kram på dig Lee.

2011-01-03 @ 23:53:18
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Visste inte att hon hade en ny blogg...

2011-01-04 @ 23:00:23
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

googla på hemi shelby jonas,gå sedan in på This is love.

2011-01-05 @ 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0