-21 grader

Ikväll är det inte någon sommar precis, men har ni sett så fina träden blir när det fryser på dom. Det är så man kan sitta och titta på träden i timmar. Och det bästa av allt är att vi kommer att få en VIT jul. Åhhh jag älskar det.

Jag har bestämt mig att alla människor runt mig som tillför mig negativa saker HELT tiden, dom som tar en massa energi i från mig dom ska BORT, jag vill inte ha med dom att göra. För nu ska jag sluta att tänka att

  • Jag klarar inte det
  • Jag orkar inte
  • Jag har ingen lust
  • Jag kan inte lära mig det, så jag skiter i det
Nu ska jag tänka så här:

Allt går om man bara vill, man måste se till att vända allt negativt till posetivt. Som tex nu med all snö, du var ju värdens tränings pass framför dig när du ska skotta snö. Ett "gym" precis utanför dörren kan det bli bättre? Man bränner ju en massa kalorier, på kvällen går jag ut och skottar lite extra för att jag ska få lite träning! Trydes snötjänst, det skulle man kanske starta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0