Inte nu igen!

Förra fredagen blev jag magsjuk, i måndags blev jag frisk igen.
Men nu känns det som att det är dags igen. Niklas fel!!!!!!
Jag hoppas att det inte är någon, men jag är varm som fan. Hoppas på tjärringa rus! HAHA!

I morgon ska jag och Melwin till Ystad, jag ska vara på möte kl 12.30.
Annelie har Indra (sötaste ungen som finns) så vi har tänkt att vi ska gå till lekplatsen om vädret är bra.
En liten fika tänkte vi med hinna med!

Idag har Melwin varit på dagis.
Vi har varit ute och lekt idag med, åkt cross med mig har han med gjort. Han tyckte det var svin roligt! Tills vi stanna då var det inte alls kul!
Niklas skulle klippa gräste, Melwin skulle minsan putta på gräsklipparen. Så Niklas få klipp hjälp hela sommaren!

Lägger upp filmen på Melwin och mig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0