I väntan...

... På att Niklas ska komma hem dansar Melwin till Perikles nya cd, den är ganska så bra.
Undra om det blir någon tur till tippen idag eller inte, jag hoppas det iaf. Hade varit skönt att bli av med skiten som ligger på uppfarten den har bara legat där över 1½ år. Men så är Nikals det tar ett år innan något händer. Men det händer!

Melwin är så go nu för tiden. I morse eller ja vi 9 tiden, så la jag kvar i sängen och titta på tv Melwin härja runder. Han gick upp i sängen kom och pussa mig sen la han sig hos mig och mös, det är så gulligt.

Hoppas att det kommer att vara fint väder idag, så man kan vara lite ute. Jag har tänkt att jag ska så lite fröer med. Så jag kan ha det lika fint i trädgården! Har en massa ringblommer, tog frö i från dom i höstas.

I kväll blir det en tur till Ystad, jag vill äta på kina men det vill nog ingte Niklas, men här är det jag som bestämmer! Haha.. Sen ska vi nog ner en sväng på Ystadträffen.

Kyssen haj!



När Melwin såg bilden, så sa han...
dadda, brom brom...
SÅ JÄVLA SÖT!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Jag skriver ibland =) hihi... Kramis

2010-04-25 @ 20:03:13
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Lee

Jadå!!! KRam

2010-04-25 @ 21:33:01
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0